Laatste week - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Danique Berg - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Danique Berg - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Danique

Blijf op de hoogte en volg Danique

10 Juli 2016 | Bonaire, Kralendijk

Het zit er bijna op de 10 weken Bonaire. Tot zo ver heb ik het heel erg naar mijn zin gehad en heb ik hele leuke mensen ontmoet. Ook heb ik heel veel leuke dingen gedaan. Ben ook heel blij dat ik hier mijn advanced heb mogen doen en de mogelijkheid heb gehad om 44 duiken te maken. Door deze stage ben ik er wel van overtuigd dat ik door wil gaan met duiken.

Deze laatste week heb ik geregeld dat ik de week vrij heb gekregen en nog wat van het eiland kan gaan zien. Ik ben van plan om met mijn scootertje nog lekker even rond te gaan toeren en wat van het noorden van het eiland te verkennen. Vrijdag ben ik van plan alles te gaan pakken en dan zaterdag mijn kamer even opknappen.

Zondag vliegen we naar en daar kijk ik heel erg naar uit. Hier heb ik het echt naar mijn zin gehad maar ik ben er toch ook wel weer heel blij mee om voet op Nederlandse bodem te zetten. Alles weer dichtbij en tot je beschikking.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Danique

Actief sinds 25 April 2016
Verslag gelezen: 857
Totaal aantal bezoekers 2347

Voorgaande reizen:

07 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Naar Bonaire

Landen bezocht: