Laastste werkdag - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Danique Berg - WaarBenJij.nu Laastste werkdag - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Danique Berg - WaarBenJij.nu

Laastste werkdag

Door: Danique van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Danique

11 Juli 2016 | Bonaire, Kralendijk

Vandaag is mijn laatste dag dat ik echt moet werken de rest van de dagen die ik nog over heb ga ik een semi vakantie vieren. Er vooral veel in geduikt worden en misschien nog een afscheidsfeestje gevierd worden. De aflopen twee weken waren lekker rustig dus ik heb veel op de boot kunnen zitten om mee te duiken. Ook heb ik in de afgelopen twee weken mijn advanced afgerond dus ik ben nou gecertificeerd om tot 30 meter te duiken.

Ook heb ik zeker weer hard gewerkd, vooral de tanks tillen raak je nooit gewend aan het is en blijft een kut werkje om te doen maar wel brood nodig om de duikschool draaiende te houden. De gasten zijn over het algemeen ook heel te vreden over ons dat wij er voor zorgen dat er overal altijd genoeg tanks zijn en staan.

De duiken die ik tot nu toe heb gemaakd heb ik heel veel mooie dingen gezien. Zo heb ik vorige week een frog fish gezien een klein visje dat een soort van loopt om zijn vinnen dus niet echt zwemt. Verder zie je hier heel veel schilpadden. Het is nu ook paar seizoen dus ze zijn nog iets activer dan dat ze normaal zijn. Echt grappige beesten om te zien heel mellow en relax zwemmen ze langs je en ook heel dichtbij je zou ze zelfs aan kunnen raken als je zou willen.

Nou nog een weekje te gaan en dan zie ik jullie lieven mensen weer in het oow zo mooie Nederland.

  • 11 Juli 2016 - 21:20

    Inger Van Den Berg:

    Proficiat met t behalen van je advanced, super. Vast een stuk warmer en helderder dan in de Nederlandse wateren. Zet m op de laatste paar dagen. Over een week lig je weer in je eigen bed!!

  • 12 Juli 2016 - 09:49

    Thomas Noordeloos:

    Geniet van je welverdiende semi vakantie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Danique

Actief sinds 25 April 2016
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 2341

Voorgaande reizen:

07 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Naar Bonaire

Landen bezocht: