De eerste 3 weken. - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Danique Berg - WaarBenJij.nu De eerste 3 weken. - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Danique Berg - WaarBenJij.nu

De eerste 3 weken.

Door: Danique van den Berg

Blijf op de hoogte en volg Danique

30 Mei 2016 | Bonaire, Kralendijk

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen dus ik begin maar gewoon met schrijven en zie wel waar het schip strand. Sorry voor alle spellings fouten die ik in deze tekst ga maken en ik zak ook geen trema`s of speciale tekens gebruiken, omdat ik met een Amerikaans toetsenbord type. De gene die mijn spellings fouten in mijn verlagen enzovoorts corrigeren zijn nou niet echt in de buurt. Vandaar zal deze tekst niet spotloos zijn.

Sorry dat ik voor de mensen die mij volgen nog niet eerder een stukje tekst heb geschreven, maar ik heb het best druk gehad met het wennen aan het weer en ik mocht meteen vol aan de bak bij de duikshop en dat is best wel zwaar werken als je de hele dag lucht tanks loopt te sjouwen en het duiken zelf is ook een heel stuk vermoeiender dan dat je op het eerste moment zou denken. Ze noemen duiken wel een "luie" sport maar het vergt toch veel energie, maar hier is mijn eerste stuktje tekst dan.

Ik heb het verder wel zeker naar mijn zin hier op het zonnige Bonaire en het werk op in de duikshop is ook echt leuk werk. De mensen die hier werken komen ook van bijna alle uithoeken van de wereld en het is echt een leuk samen geraapt groepje om het zo maar even te zeggen. Dat is ook de reden waarom we over het algemeen met zijn allen Engels praten, want dat spreekt nou eenmaal iedereen op een redelijk goed niveau zodat we normaal met elkaar kunnen communiceren.

Het werk dat ik voornamelijk doe zijn tanks vullen, orientatie`s geven en uitrusting verhuren. Soms als het wat rustiger is mag ik ook op de boot mee en ga ik met de dive master mee duiken. Dat is toch wel echt het leukste om te doen. Ik ga ook vaak op mijn vrije dagen mee om te duiken, dit voordat ik straks weer in de troebele wateren van Nederland ga duiken.

Verder mag ik hier ook mijn Advanced Open Water gaan halen waar ik heel erg blij mee ben ik kijk er ook zeker naar uit om dat te gaan doen. Waarschijnlijk ga ik daar volgende week mee beginnen, maar ik zal jullie vanaf nu af aan op de hoogte houden van mijn avontuurtjes.

Groetjes uit en heel zonnige maar ook heel erg warme Bonaire!

  • 30 Mei 2016 - 21:11

    Inger Van Den Berg:

    Hier vanuit een zeer regenachtig Nederland. Hier is het verre van zomer. Het heeft de afgelopen 2 dagen enorm veel geregend. Vandaag zaten daar ook fikse onweersbuien bij. Redelijk jaloers makend om te lezen dat het bij jou mooi en warm weer is. Dit is ook bijna niet voor te stellen. Leuk om te lezen wat je zoal doet. We kijken uit naar je volgende verslag. Doei doei heel veel groeten van ons!! Pa, ma en Armon.

  • 08 Juni 2016 - 11:12

    Thomas Noordeloos:

    Hi Danique,

    Leuk om van je te horen! En wat fijn dat je het naar je zin hebt en dat je mag beginnen met je PADI.

    Kijk uit naar je volgende bericht!

    Groet,

    Thomas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Danique

Actief sinds 25 April 2016
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 2342

Voorgaande reizen:

07 Mei 2016 - 17 Juli 2016

Naar Bonaire

Landen bezocht: